KORONATIEDOTE 25.2.2021

Tiedote Karjaan yhteiskoulun oppilaille, vanhemmille ja henkilöstölle 25.2.2021

Karjaan yhteiskoulussa on koronaviruksen tartuntarypäs. Tästä syystä koko henkilöstö ja kaikki 7. ja 8. luokan oppilaat tullaan testaamaan. Myös oireettomat testataan varmuuden vuoksi. Tartuntatautitiimistä ohjeistetaan testaamisesta tarkemmin suoraan koteihin.

Osa luokista on määrätty jo karanteeniin 1.-5.3.2021

Koko koulu siirtyy etäopetukseen 8.3.-28.3. väliseksi ajaksi valtakunnan ohjeiden mukaisesti. Lisätietoa erityisen tuen opetuksen järjestämisestä tulossa kun valtakunnan linjaukset tämän suhteen selviävät.

Maskien käytöstä, käsien pesemisestä ja etäisyyksien pitämisestä on muistutettu rehtorin, terveydenhoitajan ja sivistysjohdon taholta useaan otteeseen.

Koska kenelläkään ei ole valtuuksia määrätä maskipakkoa, pyydämme kaikkia huomioimaan, että koronarajoituksissa on kyse myös lähimmäisten ja ystävien terveydestä yhtä lailla kuin omastakin.

Noudatetaan ohjeita, kiitos.

Jari Salminen